Nový začátek!

/
0 Comments
Přeji Vám všem krásný večer,

celou tu dobu přemýšlím a vlastně jen pracuji na tom, aby celý vzhled blogu měl nějakou hlavu a patu. Pracuji tu s tím už snad nějakou tu hodinku a konečně jsem se dopracoval alespoň z malé míry k výsledku, který jsem požadoval.

Abych to upřesnil, povětšinou jsem pracoval jen s blog.cz, tudíž je pro mne blogger velkou novinkou, kterou ale s otevřenou náručí vítám. Určitě už víte, že točím na youtube, ale teď je delší dobu odmlka, proč? Po dvacátém devátém bych měl mít zapůjčenou zrcadlovku a tím pádem posunu kvalitu kanálu o pár příček nahoru, proto to. Přemýšlel jsem ale, jak zůstat aktivní v sociální společnosti a napadl mne blog, který jsem nikdy nezkoušel psát, ale hrozně mě to lákalo a tak je to tady.

Přinesu vám novinky z kosmetického světa. Z odvětví dekorativní kosmetiky, či pečující, ale také všemožné informace, které jsou spjaty s řemeslem, které ovládám - kadeřničina. Také ale jako vášnivý čtenář mohu psát nějaké recenze a tipy na knihy, takže buďte ve střehu.

Jsem typ člověka, co by nejraději dělal úplně všechno, tudíž můžete očekávat i neočekávatelné.

Tohle je na začátek všechno, přeji vám krásný zbytek večera a ať se vám usíná pohodlně.

Váš UnicornAndy







You may also like

Žádné komentáře:

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.