Co je v mém telefonu?

/
0 Comments


Zdravíčko jednorůžci,

dnes jsem si připravil článek o mém telefonu, což některým může připadat nudné, ale zase věřím, že se tu najdou tací, které tento článek bude bavit. V blízké době chystám ještě jeden make-up tutoriál a říjnový haul, takže buďte trpělivý.

Musím chodit do takové instituce, které se říká práce a tam dělám dvanáctky, tudíž věřím, že se mnou soucítíte, ale teď... Jdeme na ten článek.



Můj mobil je Huawei Ascend Y550. Nad těmito větami vidíte obrázek uzamykací obrazovky, která mi funguje jak na otevírání obličejem, tak na kód. Spíše používám ten kód, protože si mě představte, jak jdu obchodním centrem a mířím display na svůj obličej, asi nic moc, co. Jak si můžete všimnout v horním rohu, můj operátor je T-Mobile, k tomu asi nemám co víc napsat. A ten krásný čas, že jo, přejte si něco, honem!


Mám normálně stahovací vrchní linku, tak bych to nazval, kde vidíte výčet funkcí, které mi můj telefón může nabídnout. Nejčastěji jsem používal baterku, když jsem chodil dva kilometry pěšky domů, když jsem ještě bydlel na vesnici, takže to byl můj největší pomocník. Režim tichý je nejčastější režim, který mám na svém telefóně a řada mých kamarádů už je z toho zničených, protože se mi furt někdo snaží dovolat, jenomže já nerad zvedám telefony.


Máme tu hned první obrazovku ze tří, na kterých jsou aplikace a součásti telefonu, které využívám, ale najdou se tam i takové, které jsem nikdy neotevřel. Můj telefon je dva roky starý. Dostal jsem ho k šestnáctinám na narozeniny. Nejčastěji, snad jako každý používám messenger. Nejméně používaná věc na této obrazovce je foťak. To já vážně nedělám a pokud ano, musím k tomu mít nějaký super dobrý důvod. Musical.ly, které tam mám ještě stále využívám, ale ne tolik, co předtím. Musím na to mít ten správný den. A k Facebook lite asi nemám co povědět.


Tyhle funkce a aplikace zná určitě každý. Hodiny využívám nejčastěji - znova. Mám na nich budík a ten je prostě mým nej(horším)lepším kamarádem, při vstávání do práce. Jinak i hudba, kterou poslouchám jen když se mi vážně chce, jinak vítězí rádio a ano vážně se najde ještě někdo, kdo poslouchá rádio.


A tohle je třetí obrazovka, kterou používám snad nejméně z těch tří, protože jak si můžete všimnout, je úplně zbytečná, ale kdybych měl víc paměti, což nemám, protože jsem prostě líný dojít si pro paměťovku někam, tak bych určitě volná místa zaplnil.


Doufám, že vás článek bavil, nebo jste si z něj něco vzali. Budu se těšit u dalšího článku, protože to už bude konečně ostrý!

Váš UnicornAndy!





You may also like

Žádné komentáře:

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.