RECENZE - Jeffree Star lip kit

/
2 Comments


Zdravím jednorůžci,

tentokrát tu mám pro vás opět něco ze šálku kosmetiky. Stejně tak, jako vám sem vypíši pár řádků vám sem přidám i odkaz na video recenzi, která vás některé určitě bude zajímat taktéž, jinak byste tenhle článek nezačali číst, že jo.

Našel jsem si teda na ebayi nějakou kosmetiku, ze které tu bude i haul - jak video haul, tak blog haul. Není to ale jen kosmetika, co tenhle haul bude obsahovat, ale berme to v potaz. Mezi některými kosmetickými špíčky, které jsem si na ebayi pořídil jsem našel i rtěnky Jeffreeho Stara. Vybral jsem si dvě v odstínu Dirty Money a Unicorn Blood a naprosto se do nich zamiloval, jak jistě víte z videa.
Rozhodl jsem se, že si pořídím i další barvičky, ale tentokrát originály.

Co bych v krátkosti mohl sepsat o rtěnkách (jelikož zbytek už je ve videu.) Krásně pigmentované, na rtech svým způsobem drží, ale doporučuji přetřít několikrát. Američani jsou zřejmě zvyklý na velkou pigmentaci, ale zase velké problémy - jako například prášení stínů, nekomfortní držení rtěnek a podobně. Když to vyhovuje jim, pak s nimi budu stát v řadě.

Abych to uzavřel, tak jsem velmi rád, že jsem si rtěnky pořídil, protože to byla skvělá investice. No, nekupte dvě rtěnky za osmdesát korun, že jo.

Doufám, že se vám článek a VIDEO líbilo.

Váš UnicornAndy


You may also like

2 komentáře:

  1. První odstín vypadá zajímavě, ale trochu bych se bála toho, že je to z Ebay a není to originál, přesně jak říkáš ve videu. A co se týče druhéhu odstínu přijde mi trošku jako pro mrtvolu. Nedělá to neplechu na rtech, pokud je rtěnka nanesená delší dobu? A lepivost je teda taky děsná, musí to být nepříjemné na rtech.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nepříjemné je to ale jenom chvíli, protože se to vážně lepí, ale jakmile uplyne pár minut, krásně to zmatní a lepivost ustane. Sic tam je, ale není nijak drastická, jinak je pocit na rtech velmi příjemný. Nechal jsem si schválně tu druhou více jak pár hodin a stále krásně držela, takže bych se toho nebál.

    OdpovědětVymazat

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.