Jarní lookbook

/
0 Comments

Zdravím jednorůžci,

máme tu další článek a ten se bude týkat mého jarního lookbooku, který již teď můžete nalézt pod tímto odkazem. Není lží, že jsem tento druh videí chtěl tvořit už, když jsem začínal a jsem moc rád, že se mi to podařilo. Doufám, že se vám video bude zároveň i líbit a já vám tu popíši krátký příběh toho, jak se to tvořilo a vypíši, odkud jsou části outfitů.

Hledal jsem místo, kde by se mohlo natáčet a hned, už od mých začátků na youtube jsem místo přesně věděl. To místo, kde bych chtěl lookbook natáčet. Byl to nedaleký skatepark, který byl ale zaměstnán snad miliony dětí, tak jsem musel hledat jinde a kousek od místa, kde jsem se ocital jsem našel takové zapadlé místo, kam nikdo nechodí a tak vzniklo dost scenérií.

OUTFIT 1.

košile - GATE
tričko - NEW YORKER
rifle - PRIMARK (UK)
boty - ?

OUTFIT 2.

bomber - NEW YORKER
mikina hogwarts - WISH
černý svetr - GATE
rifle - PRIMARK (UK)
boty - RENO (VANS)

Děkuji za přečtení tohoto článku,
Váš UnicornAndy.


You may also like

Žádné komentáře:

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.