Pixers.cz - Recenze

/
6 Comments

Zdravím jednorůžci,

dnes bych se rád vrhl do něčeho jiného, co u mě ještě neznáte a to je můj skrytý smysl pro lásku k umění. Bylo mi nabídnuto, že si ze stránky pixers.cz můžu vybrat nějaký obraz a já tak udělal.

Stránka je dle mého vizuálně v pořádku a každý návštěvník, tak má prostor k tomu, vybrat si, co mu nejvíce vyhovuje a čím by rád vyzdobil svůj příbytek. Není lží, že miluji umění a to v jakékoliv podobě a tak, ačkoliv jsou nálepky na zeď velmi přitažlivé, šel jsem do obrazů, protože jsou mi daleko bližší. 

Na webu je tolik možností od avantgardních, až po ty konkrétnější výtvory, které se hodí do každého bytu. Vsadil bych se, že si každý může přijít na své. Dokonce si může zákazník vybrat u svého favorita velikost a následně i jeho rám.

Pixers.cz nabízí i smývatelné fototapety, takže bych vám rád doporučil, ať jdete stránky prošmejdit, ale tohle ještě není konec recenze.

Objednávka proběhla úspěšně a bez nějakého zadrhnutí, či snad přemýšlení, jestli něco dělám špatně, nebo ne.

A přišel den, kdy obraz konečně přišel.


Byl jsem ale překvapený a v tento moment mi došlo,  že jsem asi zvolil o něco větší velikost, než jsem původně zamýšlel. A hlavou mi proběhla otázka, "kam to sakra dám?" V hlavě už jsem pár míst měl, ale vážně, určitě jste lepší matematici než já, a tak vám velikost nebude dělat problém.

Obraz byl pečlivě zabezpečený, dorazil během asi týdne, nebo dvou, což je rychlost, protože se musel ještě vyrobit.


A tady už je v celé kráse tak, jak jsem ho vybalil z krabice. Vypadá přesně tak, jako na webu, když jsem si ho prohlížel a zamiloval se do něj na první pohled. Je důležité zmínit, že k obrazu jsem nepotřeboval nabíjet do zdi tisíc šroubků aby držel. Má lanko, které pověsíte na šroubek a já na zdi už jeden měl, takže to byl jackpot.

Stabilní plátno s kvalitním rámem. Bylo potěšující cítit ještě čerstvou vůni hoblin, ach, to bylo skvělé.


Musím se pochválit, protože jsem pro tohohle mazlíčka vybral místo, na kterém se krásně vyjímá, a tak je krásnou třešničkou mého obývacího pokoje. Nemám žádné výtky k tomu, co se tu teď za pár dní stalo. Obraz je krásný, domluva s pixery byla dokonalá a myslím, že pro vás pro všechny umělecké milovníky je stránka pixers.cz ta pravá.

Pokud skutečně milujete umění, nebo byste si rádi vybavili byt něčím, co může váš příbytek ozvláštnit. Pixeři jsou na to, to pravé.



Děkuji za přečtení,
UnicornAndy.



You may also like

6 komentářů:

  1. Skvelý výber :) Pixers mám veľmi rada a vždy tam nájdem krásne a originálne kúsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doposud nevěděl, že něco tak skvělého existuje, ale jsem velmi rád. Pokud budu chtít něco do bytu, vím odkud. :) Děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Ahh, tak ten obraz vypadá skvěle! ♥ Zrovna teď se moje mamka stěhuje, takže bych se rovnou po nějakém mohla podívat. :)
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Pixers mají plno skvělých věcí v nabídce. ♥ Díky.

      Vymazat
  3. Díky za tip! :)
    Jinak sis opravdu vybral nádherný kousek!

    Gabux

    OdpovědětVymazat

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.