Příběhové střípky - minuta z knihkupectví

/
0 Comments

Zdravíčko jednorůžci,

Není to ani tak dávno, co jsem se jeden den rozhodl, že svou první, velkou výplatu půjdu rozházet do obchodního centra. Abych vás ujistil, ještě něco mi zbylo, takže nejsem na mizině a mám co jíst. Chvála jednorožcům.


Koupil jsem si plno věcí, ale to vůbec není důležitý. Důležitý bylo, že jsem už od začátku toho, co jsem vlezl do obchoďáku naplánovaný, že jedna z mých zastávek bude u knihy Dobrovsky (knihydobrovsky.cz). Potřeboval jsem nové knížky, protože už jsem neměl co číst, jednoduše. Poslední kniha, kterou jsem přečetl bylo Kam jsi odešla z předchozí recenze, a tak bylo na čase doplnit mou slovní zásobu a pojem o světových bestsellerech něčím novým.


Samozřejmě, v knihkupectví jsem nebyl celé dva měsíce, možná delší dobu. Bůh ví, kdy jsem si poslední knihu kupoval. Vím, jsem rebel, ale napravím to, když povím, že si čtu povídky na Wattpadu? Dobře, tak pokračujeme.


Požádal jsem milou paní, aby mi poradila, co se tak nejvíce prodává, protože to mám jednoduše nejraději. Nejdu s davem, jen se mi stává, že to, co mám rád, má rádo i hodně dalších lidí. Jednoduše mi ukázala pár regálu ze kterých bylo co vybírat, ale já se stejně šel podívat i do těch dalších ze kterých mě stejně nic nezajímalo. Jak jsem tak ale procházel ty regály, narazil jsem samozřejmě na nového Pottera, kterého jsem si chtěl přečíst ještě v době, kdy nebyl přeložený - teda jako, že bych si na něj počkal, ale ... rozumíte. Jakmile jsem otevřel knihu, měl jsem chuť jí hodit někam pěkně, pěkně daleko.


Rowlingová se celá ty léta, co napsala sedm knížek činila skvělým obsahem a jakmile jsem otevřel rádoby osmičku, viděl jsem čistý monolog doplněný o pár činností postav. Dobře, tak si to raději půjčím od někoho, kdo to má, nebo si zajdu do knihovny, že jo. Nebo jednoduše někomu napíšu na facebooku a bude to to stejný, když budu psát naprostý hlouposti typu "narvi si tu hůlku do ucha," že jo.


Jelikož mám rád drama, slaďárny a podobně, zaujal mě regál právě s tím. Kniha, která získala mou pozornost se jmenuje "Kdybychom se neviděli." Ačkoliv mě teda pěkně irituje, jak se ty knihy jmenují podobně, přečetl jsem si její obsah. Hlavní hrdinka se jmenuje Lex a to bylo chvíli mou přezdívkou a vlastně mě tak ještě pár lidí zná. Řekl jsem si, že to musím mít, kor ještě vzhledem k příběhu.


Pochodoval jsem dál po knihkupectví, až jsem narazil právě na ty bestsellery, starší, ale... ojetiny jsou nejlepší, ne? První mě praštilo do oka kniha "První." Zjistil jsem, že to teda není první díl série, ale, že je to jedno z pokračování Selekce a jelikož jsem si tu knihu vždycky chtěl přečíst, volba byla jasná. Už se těším, až jednu nebo druhou rozečtu. Určitě vám na ně hodím recenzi!




Doufám, že se vám tento kratší příběh mého zmateného života líbil a budu rád, za jakoukoliv odezvu...

Váš UnicornAndy


You may also like

Žádné komentáře:

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.