Úlovky z drogérky - Balea pleťová maska

/
9 Comments

Zdravím jednorůžci.

Musím přiznat, že drogérii navštěvuji velmi často. Ať už se tam dívám po novinkách z pečující kosmetiky, tak do výprodejové části. Hledal jsem něco, čím bych mohl trochu pomoci mé mastné pleti, která má velmi často sklony k ucpávání póru, nevím, jak to máte vy, ale u mě je to šílený. Ne, že bych měl nějak moc černé tečky, ale oblast nosu může mluvit sama za sebe. Věřím, že ale nejsem jediný.

Je to asi týden z pátky, kdy jsem procházel částí v DMku, kde se nachází krémy a různé pečující produkty na pleť. Narazil jsem tam na pleťovou masku od značky Balea. Abych řekl pravdu, obal nebyl natolik zajímavý, že bych si ho musel hned všimnou, ale nijak důkladně jsem regály neprohledával. Hledal jsem prostě masku a bylo mi jedno, jakou vyzkouším. A tak jsem narazil právě na tu od Balei (nevím, jaké je tam i/y, pardon.) Říkal jsem si sice, že dvacet korun za masku je nějak málo, ale říká se, že nemáš soudit knihu podle obalu. Byl to obyčejný pytlík, který obsahoval slova, kterým jsem vůbec nerozuměl, ale ... ze štítku jsem pochopil, že je to slupovací maska a tu jsem přesně chtěl. Smývající masky moc v oblibě nemám a to jsem žádnou nezkoušel.




Počítal jsem s tím, že to bude nějaká průhledná maska, kterou si dám na obličej a po době působení jí prostě strhnu a budu mít klid. Koupil jsem si jedno balení, které obsahuje masky na dvě použití. Říkal jsem si, že to vyzkouším a pak uvidím.


Hned, jakmile jsem dorazil z práce domů jsem si masku rozmačkal a z "pytlíku" jí dostal do misky, aby se mi lépe nanášela přes prsty na obličej.


Rovnoměrně jsem jí nanesl po celém obličeji a nechal jí působit.


Hned po pár minutách jsem cítil velmi příjemný a chladivý efekt, po nějakých deseti minutách jsem už ale cítil, jak mě maska malinko svírá a štípe - nic bolestivého, jen psychický pocit.
Nevadilo mi to, odpustil jsem tomu už jenom kvůli tomu, jak příjemně to chladilo.
Po patnácti minutách jsem masku sloupnul a vážně jsem cítil, jak jsem měl pleť hebkou.

Kontroloval jsem i druhou stranu masky a viděl na ni kousky odumřelé kůže a malinko vytahaných pórů. Asi nic, co by zvládla zahraniční maska Pilaten, ale přece jenom.

Myslím, že pro ty, co nemají příliš znečištěnou pleť je tohle skvělá volba a hlavně investice. No, za dvacku dvě masky - neberte to.


Za mě ano. Nakoupil jsem si další čtyři balíčky a používám je dále. Mimo jiné, na obalu stálo, že po delší době používání má mít rozjasňující efekt. Jsem zvědavý.



Váš UnicornAndy


You may also like

9 komentářů:

  1. Měla jsem přesně tuhle a pak ještě jednu smývací. Ale protože mě to baví sloupávat (i když to přes to obočí nebylo dvakrát příjemný), tak jsem spíše pro tuhle. Kůži hezky zjemní a jelikož nemám pleť nijak moc špatnou, jsem s tím opravdu spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Zjemní pleť krásně a stejně tak mě baví slupovat tu masku. :D :)

      Vymazat
  2. Balea masky mám ráda, často se objevuji v mých článcích o vypotřebovaných produktech. Myslím, že je to za málo peněz, docela dost muziky :-)
    http://siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle neznám, ale vypadá dobře. A všeobecně značku Balea mám ráda a používám ji už spoustu let. Zvu tě na soutěž na mém blogu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Baleu narazil nedávno právě. Koupil jsem si od ní i sprcháč s vůní melounu. Oo, děkuji, určitě se podívám.

      Vymazat
  4. Balea masky si kupujem pomerne často, sú celkom dobré a hlavne lacné. Túto však nepoznám, budem sa po nej musieť poobzerať. Vďaka za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co. :) Určitě vyzkoušej. Myslím, že ničeho nebudeš litovat.

      Vymazat
  5. Balea masky mám ráda, skvělý poměr kvalita/cena... tuhle jsem ale neměla takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.