Seriálové trháky - The Royals

/
5 Comments

Přeji vám krásný den!

Věřím, že se mezi vámi najde plno seriálových nadšenců a já bych se moc rád o své oblíbence podělil. V každém takovém článku ze série "Seriálových trháků" se zaměříme na jeden seriál, který se vám pokusím osvětlit, aby to bylo co nejvíce záživné a vy tak měli tipy na skvělé seriály a mohli tak zabít nudné noci.


A jelikož jsem seriálový fanda a sleduju jich vážně moc, mám tu možnost vám jich pár přinést, než tuto sérii budu moci považovat za ukončenou. Je toho opravdu spousty, co rád dělám, ale skutečně originální seriál, to je výjimka.





První seriál o kterém bych se rád malinko vyjádřil je seriál The Royals. Již z názvu můžete poznat, že půjde o něco královského a v tomto případě to není žádný paradox. Jde o královskou rodinu v Anglii. Samozřejmě, je to smyšlené a všichni víme, že na trůně sedí královna Alžběta. V tomto seriálu je to ale jinak. Vše, co jste si mysleli o královské rodině je naprosto jinak, protože, královská rodina, nebo alespoň někteří její členové si libují ve večírcích, alkoholu a drogách. Hlavně tedy princezna Eleanor, ale ani její strýc není žádný svatoušek.





Za to princ Liam, to je třída.







Chtěl bych pochválit hlavně obsazení, protože William Moseley, který byl obsazen právě do role prince Liama byl můj idol, když jsem byl menší a naprosto hltal sérii Narnie. Taktéž mi ale padla do oka Alexandra Park, která byla obsazená do role zkažené princezny Eleanor. Sympatizovala mi hlavně její povaha a skvělý výstup, který si dovolím tvrdit sehrála na výbornou.

Na to pravé si přijdou právě děvčata, jelikož je seriál obohacen o dokonalé muže. Každá si tam najdete alespoň jednoho.


Navíc, tento seriál doplňuje bohatý příběh a zápletky, kterých není málo, ale přitom jedna do druhé zapadá a nutí diváky přemýšlet nad tím, co se děje, co se bude dít, nebo o co vlastně jde. Snad až do druhé série je všechno tajemné. Diváka to přímo nutí pustit si díl za dílem a brzo - a na ten den se skutečně těším odstartuje třetí série tohoto božího seriálu.


Seriál je velmi humorný, ale dokáže vás i, jak už jsem psal překvapit. Budete zírat s naprosto zatajeným dechem a dokonce v některých částech necháte ukápnout slzu. Tento seriál bych rád doporučil všem, kteří mají rádi trochu toho moderna. Něco z dnešního světa a přitom něco, plné mladých, nebo sympatických lidí. Nudit se skutečně nebudete.


Věřím, že se tu najde mnoho z vás, kteří budete mít seriál rádi, protože ... i já jsem zrovna článek, který nachází oblibu v seriálech s mnoha různými tématy.



Váš UnicornAndy


You may also like

5 komentářů:

  1. Jů, taky sleduješ Once Upon a Time? Já už jsem sice v páté sérii, ale seriál naprosto zbožňuju. ♥ Děkuji za komentář.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ho mám ráda. :) Hlavně princeznu. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eleanor je naprosto boží. Těším se na třetí sérii. :3

      Vymazat
  3. Jeden z nejlepších seriálů poslední doby ♥ Eleanor je skvělá, Liam je děsně pěknej chlap, ale můj favorit je Jasper... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Jaspera miluje hodně lidí co znám, ale já jsem prostě na takový typy, no. :D

      Vymazat

© 2016 Unicorny World | All rights reserved.. Používá technologii služby Blogger.